Överhettad.

Kommentera
Semester. Sol. Hetta. Graviditet. 
Jag är så glad att vi inte bokat in en massa på vår semester. Det hade jag aldrig fixat. 

Just nu ligger jag ensam i vår källare. För en vecka sen bröt jag ihop fullständigt. Jag var överhettad. Dagen efter fick Johan & mammas sambo bära ner gästsängen i källaren. Jag behövde få sova. Vaknar till på morgonen och Johan är borta. Han har lagt sig i vår säng. Han frös... Så sen en vecka tillbaka sover vi på olika plan. Märkligt att borsta tänderna ihop och pussa god natt och sedan gå ner två våningar. Jag har gjort några försök att sova i vår säng men fått panik och trippat ner igen. 

Vi har en fin semester ihop. Trots att vi inte gör så mycket mer än att bada, spela spel och träffa vänner. Vi tog en tripp till Gekås i Ullared och shoppade på oss en del bra saker till bebisen. Imorgon påbörjas v.26. Galet. Jag kan även glömma bort vilken vecka vi är i. Förut levde vi veckovis. Nu är det månadsvis för varje koll hos barnmorskan. 

Tyvärr har jag börjat få ont. En djävulsk smärta i underlivet. Framåt eftermiddag/kväll har jag svårt att gå. Jag som varit så lycklig över att min kropp mår så bra. Jag fick inte jubla för högt. Det blir ett extra besök hos bm imorn för att se vad jag kan göra. Jag gillar inte att vara begränsad i min kropp. Jag vill inte behöva köra med Johan. Han som redan gör allt & lite till. 

Nu ska vi sova. God natt! / Maria