Väntan.

2 kommentarer
Tabletterna är tagna. Nu är det väntan på mensen. Hur ofta vill en vänta på den? Jag har egentligen inte fått den ordentligt sen missfallet så självklart finns en oro att den inte ska komma. Vi är så redo nu. Så kom nu mensen. Det är helt okej. 

Året har börjar riktigt bra. Vi njuter av dagen. Vi umgås, tränar & skrattar. 
Skrattet. Hur underbart är det inte att få vara lycklig? Jag är lycklig. Jag har ett fint liv. Jag har Johan. Hur kan då en sådan längtan ta över så många känslor? Jag vågar inte släppa in sorgen. Jag är rädd för att den ska stanna lite för länge. Så jag fortsätter. Jag fortsätter njuta av dagen och skratta. Tack för att ni är så många som skrattar med oss. 

Kram! / Maria 
 
1 Anonym:

skriven

Hej! Har läst er blogg ett tag, har själv kämpat i fyra år innan det lyckades. Ville tipsa om Grafli-studien som undersöker ett sätt att underlätta att bli gravid vid IVF. Blev själv gravid efter att jag deltagit i behandlingen som var enkel och snabb, efter 6 IVF och över tio återföringar. Slump eller inte?! Värt att kontakta dem tycker jag!! Finns på Facebook och på webben. :)

2 Anonym:

skriven

Ber om ursäkt om jag lät som spam och reklam, har inget med studien att göra utöver att min läkarkompis råkade läsa om den och föreslog den för mig. Eftersom vi försökt allt och inte lyckats trots 3 IVF prövade vi även denna grej dvs att skölja livmodern med en vätska som verkar ha gynnsam verkan inför IVF, de vill i studien bekräfta att det är så. Man ska göra det inom 6mån innan återföring så det går lätt. Om ni inte skulle lyckas nu så kontakta dem, jag tror det görs på er klinik också, åtminstone på fler sjukhus i Stockholm, men det är endast en särskilt grupp läkare som jobbar med studien. Inget att förlora i varje fall..