Flytt & födelse

Kommentera
Ja! Idag får vi nycklarna till vårt nya boende. Jag har varit lite orolig att Pionen tänkt titta ut lite tidigare men nej. Puh! Då kan vi iaf skriva de sista papprena idag. Vi börjar köra kartonger direkt. Eller andra kör & bär, jag packar upp. Nästa mål är att knipa till lördag då vi tänker köra möbler. Sen... sen får den komma när den vill. 

Idag är det 6 dagar till BF. 6 dagar! Hur fort har inte sista tiden gått? Jag som tyckte tiden stod stilla ett tag. Men vips så är vi inne i november imorn. Jag har gått på föräldraledighet och vi flyttar. Galet! 

Jag är en person som behöver ha koll & kontroll och vara förberedd. Jag har inte det just nu. Vi vet verkligen inte när bebisen kommer. Vi vet heller inte hur vårt liv kommer se ut när Pionen flyttar in. Jag funderar mycket men det är skönt att bolla allt detta med Johan så lugnar han mig. 
Allt löser sig. 
/ Maria