Vi hade en annan plan.

En kommentar
Gång på gång slår det mig att vi hade en annan plan. Vi skulle ju bli föräldrar i sommar. Vi hann gå så långt att vi vågade tro. 

Häromdagen var jag på gymmet, startar min app & inser att där ligger mitt träningsprogram med gravidövningar. Jag hade en plan, nu får jag tänka om. 
Både Johan och jag har många bollar i luften.  Vi har inte bara vårt jobb som vi går till varje dag utan vi har dans, fotboll, innebandy, podd med mera. Även där hann vi planera vilket slutade med att vi fick planera om. 
Jag blir ledsen. Inte bara för att det inte blev som vi tänkt utan för att vi så tidigt vågade tro. Var vi för snabba? Hur ska vi någonsin våga tro igen? Hursom så är vi igång igen. Jag äter provera och tiden går fort. Snart är det försök nr.8. Men först ska vi njuta av julen. Min bästa tid! 
// Maria 

 
1 Johanna E:

skriven

Jag hoppade så innerligt att ni skulle få lyckas den här gången men ni blev gravida och det är ett steg i rätt riktning. Nästa gång hoppas vi att det går hela vägen och att ni får ert mirakel.

Svar: ❤️
Maria Wallin