Lycka

6 kommentarer

Tänk att jag vaknat upp i Grekland. Det är alldeles mörkt i vårt rum. Det är tyst. I vanliga fall hade Doris varit uppe och puttat på mig flera gånger för att hon vill att jag ska gå upp. 


Inatt öppnades dörren till vårt rum för en vecka framåt. Vi fick åka "golfbil" till rummet. Han som körde oss berättade att vi hade ett "very nice room". Han guidade oss genom området. Det var kolsvart så det ska bli kul att se det han pratade om. När dörren öppnades så tappades hakan... vilket jäkla rum! Mina mungipor var upp till öronen. Han visade oss runt. Han visade oss vår egna privata pool. Han visade minibaren, som är gratis! Vi var i chock! Han gick. Jag ville bara gråta. 

Känslorna som kom var att det här är vi så värda. Vi har kämpat och mött motgångar de senaste åren så att få uppleva lyxliv en kort stund, det behöver vi. 

Vår paus har varit nödvändig. Vi har upplevt en tid tillsammans utan stress & press kring barnskapande. Vi har gift oss och upplevt så mycket kärlek. Vår paus avslutas på bästa sätt. En bröllopsresa, all inclusive, privat pool & bara vi två. 

Det är lycka! 

// Maria 

 
1 Anonym:

skriven

Njut njut och ta hand om varandra. ❤❤

2 Anonym:

skriven

Njut njut och ta hand om varandra. ❤❤

3 Anonym:

skriven

Det är ni Sååååååå värda 💑

4 Johanna E:

skriven

Fantastiskt! Det är ni värda.

5 Anonym:

skriven

Hoppas ni har en fantastisk semester! 💜

6 Elin :

skriven

Hoppas att ni har en fantastisk semester! 💜