Det är nära nu.

En kommentar
V.38, 37+1. 
Det kan ske närsom. Det får gärna ske närsom. Jag har försökt planera så att allt ska flyta på bra men en sak som vi har lärt oss under hela vår IVF-karusell är att det är inte vi som bestämmer. Det är min kropp. Men vi har en grundplan gällande flytten om 2 veckor med olika förutsättningar. Som Johan säger gång på gång .Det löser sig. Frågan är om det är mig han försöker övertala eller han själv? 
 
Under denna långa resa så har vi stött på så många människor som är i samma sits. Under våra två år med bloggen har jag fått kontakt med flera kämpande par, de som lyckats och gamla vänner. Flera av de kämpande paren har under tiden lyckats. Jag har kramats med barndomskompisar som jag inte trodde att jag skulle ha kontakt med igen. Jag är så oerhört tacksam för varje litet meddelande som peppat oss. Varje tanke ni tänkt på oss. Vi är snart i mål. Snart har vi också lyckats. Tack för att ni följer oss. Det betyder massor. 
 
Kram Maria  
 
 
 
1 Tori:

skriven

Snart har vi också lyckats! Jag försökte att bli gravid under 5 år, hade 2 missfall och ivf-försök som lyckades inte. Denna som hjälpte oss var ÄD i en av polska kliniker, Invimed. Vi måste resa utomlands för att börja vår Ivf resa på allvar. Det som jag skulle vilja tillägga till din text är att jag tror att varje hinder gör oss starkare. Jag känner mig starkare förre denna ivf-karusel.

Svar: Absolut! Jag & Johan skulle aldrig vara där vi är idag om det inte vore för allt vi gått igenom. Jag skulle nog inte heller vara densamma. Jag är mer ödmjuk till livet.
Jag hoppas så innerligt att alla som kämpar lyckas. Så jag önskar er all lycka till. ❤️
Maria Wallin