165 dagar kvar.

En kommentar
Dagarna går... veckorna går. Snart halvvägs. Helt galet. Hur gick det till?  
Helt plötsligt hade magen växt också. Kläderna passar inte längre och det behövs större & andra typer av kläder (läs mammakläder). 

Idag tecknade vi gravidförsäkring. Ja det var dags nu. Det är en helt ny värld. Vi har börjat prata vagn, säng etc men det kommer dröja länge innan vi har något av det. Vi ska nog vara glada om vi ens har fixat det innan bebis kommer. Tanken av att ta ut något i förskott gör oss påminda om det som varit. När ska vi våga? 

Jag mår helt okej. Huvudvärken har varit brutal i några veckor men efter samtal med barnmorskan så ska jag våga ta alvedon mot den. Så två dagar utan har jag haft nu. Tyvärr har jag fortfarande svårt att lyssna på kroppen och deltog i ett lopp igår där jag gick i rask takt. Idag har jag riktigt ont. En smärta i underlivet som påverkar min rörlighet. Blir lugna dagar nu för att se om det försvinner. Jag vill så gärna vara aktiv under graviditeten.

Johan gör allt för mig. Oj hur ska jag tacka honom? Han är helt klart bäst. Hans tålamod, hans uppmuntran men framför allt att han fixar det jag behöver. Tack! ❤️ 

// Maria 

 
1 Varvagtillettbarn.blogg.se:

skriven

Så fint att läsa! ❤️❤️