Trött.

Kommentera
Trött! 
Trött på att inte veta vilken sida jag ska sova på. Och vänder jag mig för häftigt så hänger inte magen med vilket innebär att något där inne kommer i kläm. Jag hoppas att det inte är Pionen. Jag kissar mycket. Imorse vid 4-tiden var jag så hungrig. Ett äpple senare så hade jag väckt hela familjen. Katterna röjde runt och Johan berättade om nattens drömmar. 
Jag var även tvungen att gå upp och byta trosor. Jag tror att magen växt rejält under natten så de blivit för små. Nej då, men mitt största problem under graviditeten är trosor. Jag har inte hittat några som jag gillar. Jag kan byta trosor flera gånger under en dag. Och har jag fått på mig fel då är hela dagen förstörd. Små problem som blir så stora. 

Vi har börjat köpa & fixa saker. Vår första sak vi köpte var ett babynest. Babyskydd & skötbord är fixat. Nästa vecka beställer vi vagn. Från att inte våga något till att göra allt. Vår inställning är att göra detta lite mer verkligt. 

Vi har även varit hos barnmorskan. Vi fick höra hjärtat slå och det var en häftig grej. Mina värden är riktigt bra vilket känns skönt. Tyvärr är hon inte helt okej med min huvudvärk. Hon tycker inte att det ska vara en biverkning av min graviditet. Så den ska jag hålla koll på. 

Min kropp mår bra men psyket är det nog värre med. Jag har svårt att hantera min graviditet. Jag tycker inte om det. Jag pratar mycket med Johan och jag gnäller nog en hel del. Jag hoppas att tiden går fortare nu. 

Trevlig midsommar till er alla! ❤️ 
// Maria