Den som spar...

Kommentera
Idag var det dags att kolla läget. Blodprov & VUL. Jag har svarat bra på behandlingen och flera äggblåsor på båda sidorna. Jag kan ana en ännu mer svullen mage framöver. 

På min rast idag tänkte jag hämta ut mer medicin. Framför allt mer menopur då det var slut. Väl min tur på apoteket får jag en chock. Menopur är slut i Nyköping, hon kollar Oxelösund. Slut. Slut?! Vad gör jag nu? Paniken & gråten är nära. Då... i kylen bakom äggen har jag sparat ett paket menopur. Den går ut i mars. Så den som spar hon har... 

Jag fortsätter två kvällar med menopur & orgalutran. Ny koll på fredag. Troligen plock i början på nästa vecka. 
Mina känslor sitter utanpå kroppen. Jag är trött. Emellanåt vill jag dra täcket över huvudet & aldrig gå upp. Väl uppe fungerar livet rätt bra. Jag är förväntansfull för jag vill tro. Jag vill hoppas. Jag vill lyckas. 

// Maria