Äggplock nästa

2 kommentarer
Så då vet vi när äggen ska plockas. På måndag åker vi mot Uppsala för plock på tisdag. Tyvärr är mina värden inte så bra så denna gång får jag inte ta någon ägglossningsspruta utan jag ska spraya med synarela istället. Vad den ska göra har jag ingen aning om men jag litar på kliniken. 

På tisdag får vi se hur kroppen mår och om de blir någon insättning efter äggplock. Det kan bli så att jag överstimuleras vilket innebär att vi får vänta med att sätta in embryot till kroppen mår bra igen. Det finns inte så mycket att göra så jag väljer att inte lägga så stor energi på att grubbla.

Två dagar till med injektioner. Det ska bli skönt att slippa dem då magen och jag är trött på dem. Det gör ibland väldigt ont & magen har tydliga tecken efter nålarna. 

Min trötta kropp & jag ska nu ut på en liten promenad för att rensa tankarna. 

Ha en fin helg! / Maria 
 
1 Anonym:

skriven

Håller hårda tummar för er på måndag.
Kram Milla 💜

Svar: Tack! ❤️ men på måndag ses vi. Åker inte förrän på kvällen.
Maria Wallin

2 Varvagtillettbarn.blogg.se:

skriven

Åå, precis samma här. Risk för överstimulering, eventuellt ingen återföring, sprayar med Suprecur ikväll istället för Ovitrelle och äggplock tisdag morgon. Hoppas du slipper överstimuleringen! <3