lyckorus

2 kommentarer
Jag vill stänga in mig med den här känslan och aldrig mer känna något annat än lyckorus!
 
Det är en konstig situation jag befinner mig i. Vi har under flera år mött sorg och besvikelse. Vi har längtat & hoppats. I lördags befann vi oss i ett sällskap med fantastiska människor. Aldrig förr har jag mött så mycket lycka och sån kärlek. Vi är bortskämda med fina människor i vårt liv. Jag vet inte hur jag ska tacka alla. Men tack! Tack alla som var med oss, hörde av sig och tänkte på oss. Tack!
 
Det finns en person som jag vill tacka lite extra och det är min man, min Persson numera Johan Wallin.
Att kliva fram till dig i kyrkan var som en dröm. Du är som sagt den snygga i vårt förhållande och shit vad snygg du var. Att ta din hand och kliva upp för de sista trappstegen var tryggheten. Där visste jag att vi aldrig mer kommer att vara utan varandra. Att se dig så lycklig, se dig kramas med alla och att se dina tårar för allt fantastiskt under dagen gjorde mig varm. Du har världens bästa vänner, vi har världens bästa vänner. Du ÄR världens bästa vän!
Tack för att du fortfarande ger mig pirr i magen, tack för att du får mig att sakna dig enormt mycket när du inte är tillsammans med mig! Tack för att du är du!  Om jag kan älska dig mer så gör jag det nu.
Nu ser vi till att leva i detta lyckorus ett bra tag till. Jag vill tro att det ska ge oss en styrka i det som komma skall. I vår fortsatta kamp i längtan efter ett barn.
 
Kärlek!
// Maria
 
 
 
1 Anonym:

skriven

❤️❤️❤️

2 Anonym:

skriven

❤️❤️❤️