Vi har en plan...

Kommentera

4 veckor kvar till semester! 

Jag är trött! Det bästa jag vet just nu är att sova. Jag hinner knappt säga god natt innan jag sover.

Häromdagen fick jag för mig att jag hade ägglossning. Jag har inte haft koll på min ägglossning på väldigt länge så hur jag egentligen fick för mig det vet jag inte. Jag tyckte att jag kände det i kroppen. Inte för att jag känt det tidigare men jag har läst om de som känt det. Så egentligen blev jag väl inte så förvånad när jag kände fel. Det var ingen ägglossning. 

För ett tag sedan kontaktade jag Linné-kliniken. Jag fick prata med bästa Lena och vi gjorde upp en plan. De har semesterstängt och öppnar i mitten på augusti. Då ska vi ha kontakt igen för att se var jag ligger i min cykel. Jag har fått tabletter utskrivna för att ha bättre koll på ägglossning och när den sker för vi tillbaka ett litet embryo! 

Det är så skönt att ha en plan och även att veta att vi startar i lugn takt. Det blir ingen masstart med nedreglering, sprutor & diverse ultraljud. Vi har en liten en som väntar på oss i frysen. Jag vill tro & hoppas att det är ett mirakel som väntar oss. Det är vår tur nu... 

Trevlig midsommar! / Maria